Ojoj, så mycket på gång!

Timmy berättar: Jo, det likosm så att matte är en väldigt, väldigt upptagen matte så hon hinner inte riktigt blogga just nu. Hon säger att hon ska försöka skriva ett längre inlägg nästa helg. Nu får ni nöja er med fina bilder. Jag har varit med matte i Strängnäs. Det var roligt, jag hade ju en stor trädgård att rota runt i!

 

Jag åker buss! Det var ganska spännande, men varmt!

 


Äntligen framme! Det var så mysiggt att lufsa runt i trädgården, även om det var ganska många myggor.




Fin blomma! Jag fick inte äta upp den för matte och mattemor. det var lite tråkigt.



Och eftersom mattebror hade fyllt en massa år så åts det bärtårta i solen. Men då hade husse redan varit och hämtat hem mig så jag fick ingen. Åh typiskt.

Kommentarer
Postat av: Hector

Jo det där känner man till. Mattar har en massa annat för sig rätt ofta.

Vad skoj att du varit i Strängnäs, där åkte jag genom under Kristi himmelfärdshelgen.

Hoppas du får en härlig sommar nu.

Nospussar från Hector.

2011-06-16 @ 18:38:01
URL: http://rocketbus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0