Sömnigt

Matte berättar: Det har inte blivit mycket gjort idag, både jag och tokTimmy har varit så himla trötta. Jag hade verkligen behövt sätta igång med den essä som ska in på måndag. Den ska handla om teoretiska perspektiv och sambandet med metod. Det  är ju ett ämne som jag egentligen gillar men jag tycker inte om att skriva essäer om jag inte har någon bra idé eller frågeställning. Det blev inte så himla mycket skrivet; jag gjorde lite anteckningar, funderade och läste en skvätt. Tack och lov för den mumsiga katalanen och kaffet som jag intog i sällskap med mina böcker.  
Igår var vi på valpkurs, Timmy var som vanligt alldeles utmärkt duktig. Nästa vecka ska den nya hagen vara färdig så då bir det valpsläpp. Jag gissar att Timpen kommer att tokgilla det och busa gärnet ur de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0