Det första inlägget, oj så knepigt!

Matte berättar
Ja, just det, det är ju så lätt att tänka tanken att börja blogga, att sedan skriva någonting i bloggen är snäppet knepigare. Timmy har precis slagit sig till ro med tyllgardinen som täcke. Skönt för både mig och husse, det har varit full rulle nästan hela morgonen, han väckte husse klockan fyra. Vi börjar misstänka att han är stressad, vi kan bara inte sätt fingret på vad det är som orsakar stressen, vi håller alla aktiviteter på minimum. På tisdag är det valpkurs igen, då kanske vi får hjälp och tips saken.
Men nog med hund, lite virkning har det blivit under förpåskveckan i alla fall. Jag syslar nu med inte mindre än två sommarväskpåsar. En randig och en vit med lite fräsiga hexagoner som botten. Det har som sagt varit full rulle och lite svårt att koncentrera sig men jag hoppas att jag kan få upp lite bilder på dem snart, jag hoppas också att de blir bra, de är ju av egen design så man kan aldrig så noga veta.
Nu kommer sambon kaffe och stekt ägg på frökus, måste kila!
Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0