De båda påsarna och en corgi på tur


Såhär ser botten på hexagonpåsen ut för tillfället. Trevliga färger men jag tycker alltid att det är lite knöggligt att virka med Viva, det trådar liksom upp sig.




 

Botten på den randiga påsen är också klar, nu ska jag bara ordna med kantena. En stolpe i varje mellanrum, roligare än så blir det nog inte, det är bara att köra på.

Och så lite corgi...

Timmy har varit på tur på gården idag, men mest sovit och ätit popcorn. Av husse fick han dessutom leksakskossan "Ossan" som han stolt bär omkring hemma med viktig min.

Kommentarer
Postat av: Dancho

Jätte fin blogg. Väntar med spänning på fortsättningen...Kram

2011-04-27 @ 08:28:20
Postat av: Hector

Vi får inte äta popcorn, matte påstår att det kan vara farligt. Men det kan bero på att hon en gång hade en boxer som åt popcorn och den boxern fick bulor över hela kroppen.

En allergisk reaktion sa veterinären, som aldrig sett ngt liknande sa han, det var då, för sådär en 10 - 12 år sedan.

Däremot gillar vi ostbågar. De är goda.

Nospuss på dig Timmy.

2011-05-16 @ 20:54:29
URL: http://rocketbus.bloggagratis.se
Postat av: Carina Persson

Håller med dig om att virka i garnet Viva, det trådar sig gärna, synd för annars var det mjukt och gott. Men, det köper jag nog inte mer. Trevlig blogg du har!

2011-07-20 @ 16:11:25
URL: http://stickochvirka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0